Senaman menarik !!!



Hai . . . AlangII Lina bukak FB,Lina dapat idea,Lina terus jer menaip entry. Hihi !
Jom cuba senaman menarik ni. Lina harap dapat membantu korang yang tengah lenguhII tu. Tekan SINI.
Crazy Rabbit Emoticon
- Ini dapat melegakan tengkuk kita yang ada biji angin.

Crazy Rabbit Wink
- GetarII kan badan korang macam ini. Ini untuk melegakan seluruh anggota badan.

Crazy Rabbit Icons
- Gerak ke kiri & ke kanan ..... Hilang punya sakit bahu tu !

Crazy Rabbit Icon
- Bila sakit kepala,hantukkan kepala korang di dinding. Pasti OK punya :)

Crazy Rabbit Icons
- Kalau korang rasa diri tengah tak betul,buatlah macam rabbit gila kat atas.

Crazy Rabbit Winks
- Stress? Hantukkan kaca di kepala. Gerenti jadi cool balik ....

Crazy Rabbit Icons

- Terlalu gembira ke? Jom joget(goyangII) macam rabbit kat atas.

|
|
|
|
|
|
V
Crazy Rabbit Icons
- Berjaya buat yang Lina ajar? Buat lagak sikit ^^
P/S : Semua di atas hanya sukaII & mainII sahaja. Tak betul pun. Jangan cuba pulak ya!
Kalau korang cuba,cedera..... Lina tak tanggung ok . Peace ^.^v

Thank You for reading this entry.. Do comment too!

2 cupcakes:

deno said...

wah kreatifnya!!!!! mmg boleh praktikkan semua senaman tu!!! LOVE this entry:)

p/s: comel la rabbit tu :)

Anyss Kariwon said...

yeahh hilang sakit badan ngadap lappy nieyh haa awokk :