Art Trade with Erin Kahar


Lina baru nak belajar buat doodle. Dulu ada belajar buat jugak lah . . Tapi,buruk gila -.-'
Last-II putus asa macam tu jer. Tiba-II minat nak belajar tu datang balik :) "Ada hati jugak nak
ber-art trade aku ni , doodle dah lah buruk"  :(
 
|
|
|
V
|
|
|
V
 
Buruk kan? Ahak~ kalau buruk tak payah kutuk yer ! Budak baru belajar -..-

Thank You for reading this entry.. Do comment too!

4 cupcakes:

Cik Adieb said...

Comel bha.Sy nda pandai wat doodle.Nnt maw try gak :D

wani ★ mis0pink said...

jgn putus asa lieyna. da comel ni. banyak kali buat mesti lama-2 lagi comel ^_^

Lieyna Rosli said...

Cik Adieb: mane ade ...

wani ★ mis0pink: thank yer akak..

Erin Kahar said...

thanks..nanti aku buad art trade untuk kaw..tunggu~