" Jika aku seorang pelakon popular "


Hai... semenjak-menjak ni,Lina asyik berangan jadi pelakon jer :P Sampai
terbawak-bawak  dalam mimpi gitu... " Kalau aku seorang pelakon! " Kalau korang tanya :


* Nama glamor kalau jadi artis?
= Lieyna Elina  lah kot ~

* Nak pengarah yang mane?
= Pengarah yang pernah dapat banyak anugerah.. dan filem arahannya pernah mencatat rating tertinggi.

* Nak bekerjasama dengan artis mane?
= Artis yang hebak-hebak... Hehe~ Aspecially Elfira Loy .

* Teringin nak berlakon watak ape?
= - budak sekolah yang selalu kena buli,tapi tetap tabah.
   - anak orang kaya,tapi sombong dengan kemewahan keluarganya.
   -  seorang yang romantik macam cerita VanillaCoklat.

* Kalau boleh,nak berlakon dekat negara mane?
= Malaysia,Korea,Jepun,Australia,London,Paris . . . Wow!!

* Siapa heronya?
= Artis korea lah.... tapi nak sangat berlakon dengan Kim Hyun Joong :D

See? Berangan jer kan? Eh . . . Mane tahu suatu hari nanti jadi pelakon betulII. Huhuhu~
Ustazah & Ustaz Lina tak bagi lah jadi artis ~

Pot-pet kejap:
Korang macam mane? Kuat berangan jugak ker macam Lina?! 



Thank You for reading this entry.. Do comment too!

1 cupcakes:

cty aisah said...

aceh, berangan tu..jgn jauh sngat..smpai ke paris lah..apelah..malaysia pon blom abez visit. pizzss =)