Contact lens ? Teringin pulak Lina nak pakai ...



Weee... siapa yang pakai contact lens? Best tak pakai contact lens? Teringin pulak Lina
nak pakai . Jealous tau tengok mata-II korang yang comel tu :) Ada sesiapa nak bagi Lina 
contact lens secara free? Ada ke? Ok,Lina perasan ~




Aish . . . seksa tak nak pakai contact lens ni ? Eeeiiii , Lina jelly tau tengok mata comel korang .
Contact lens ni dah meletup kat sekolah Lina . Choi ~

Thank You for reading this entry.. Do comment too!

4 cupcakes:

Fienazzuki said...

hai hai hai...
datang follow sini...
(^_^)

Lyn said...

huhuh kawan lyn cakap ada yg rasa macam pasir2 kat mata dan rasa pedih2 sikit...lama ok laa tuhh..lina form bape ehh?

SyamimiNazifa said...

tak pernah pakai pon XD

ima althafunnisa' said...

best2.. comel je. kalau lina dan kawan2 berminat. boleh pilih dekat album nie ye. kami jual contact lens, tudung bawal dian pelangi, vintage necklace, rings, bracelet, bangles, jubah & many more. all trendy stuff. :)

http://www.facebook.com/media/albums/?id=100002803412103